понедељак, 5. јун 2017.

♥ Prajmeri za lice ♥


Ćao svima! Za današnji post, kao što vidite po naslovu, sam pripremila moje prajmere za lice. Ovo su prajmeri koje ja koristim, ali ne uvek i koji meni lično odgovaraju. Nanosim ih prstima, retko kad četkom.


Maybelline Baby Skin je na vodenoj bazi i hidrira kožu. Formula je kremasta i lagana. Prajmer je više za masnu i kombinovanu kožu, ali pošto mi koža non stop varira, čas bude suva, čas normalna, čas masna ( ali samo T zona ) ovaj prajmer imam za svaki slučaj ili što bi mi devojke rekle '' Treba mi! ''


Sledeći prajmer je takođe Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser silikonski prajmer. Ovaj prajmer zaglađuje kožu i popunjava pore. Šminka ne izgleda veštački na licu nakon nanošenja prajmera. Tekstura je silikonska i lagana. Preporučuje se za osobe sa masnom kožom. Matira kožu tokom celog dana i ne prosijava se.


Ove prajmere ponekad koristim, ali kada bi ih uporedjivala definitivnu prednost bih dala Maybelline Baby Skin Insta Fatigue Blur prajmeru. Naravno, nije loš ni Instant Pore Eraser, ali lično meni i mojoj koži više prija žuti, čak je i prijatnijeg mirisa od zelenog. Mada je sasvim razumljivo zašto.

Pišite mi vaše utiske o ovim prajmerima ili o nekim prajmerima koje vi koristite, a koji su po vama dobri. Dođite da se družimo i na facebook-u. Ćaos ♥

1 коментар: