понедељак, 10. јул 2017.

♥ Brushes for travelling ♥ Četkice za putovanje ♥



Ćao svima! U današnjem postu ćete čitati tj videćete koje sam četkice ponela sa sobom na putovanje. S obzirom da sam do pre godinu dana nosila sve, ovaj put moram sebe pohvaliti da sam ponela samo one koje će mi zaista služiti i koje koristim.


Prva pufnasta četkica je za kameni puder, tačnije koristim je za setovanje celog lica. Sledeća četkica je  Essense koristim je za konture, jako lepo blenda i nanosi proizvod. Zatim sledi četkica za rumenilo koja je po meni najbolja za rumenilo, probala sam razne ali nijedna mi nije kao ova da lepo nanese proizvod i da ga lepo izblenda. Naredna četkica je kopija real techniques-a nju koristim za setovanje korektora ispod očiju i poslednja je takođe kopija real techniques-a koju korisim u svrhe nanošenja bronzera.


Zatim prve dve su olovke za usne, njih koristim jedino kada pravim ombre efekat na usnama. Naredna četica je za blend odlična za precizno blendovanje. Naravno ništa bez četkice za obrve. Takođe tu je i još jedna četkica za blend iz naked2 palete. Ništa bez blush 65b koju koristim za završno blendovanje. Tu je i flormar olovka za obrve mada je ponekad koristim za gel ajlajner. Sledeća je Aura dvostrana četkica idealna za donji deo oka i poslednja sa ove slike je Aura četkica za blend ali ja je koristim u svrhe za hajlajter jer mi je dosta pufnasta za blend.


I poslednje od četkica šta nosim su ove četkice poručene sa AliExpressa. Više o njima možete pročitati ovde.


Pored četkica takođe sam ponela i 1 mali jedan i 1 srednji bjuti blender koji sam kupila kod kineza i veliki Aura bjutiblender. Veliki Aura bjuti blender koristim za nanošenje pudera i da dodatno izblendam ostale proizvoda da bi to prirodnije izgledalo. Mali i srednji bjutiblender koristim za blend korektora ispod očiju. Ovaj sunđer sam ponela čisto za svaki slučaj inače sam ga dobila u Golden Rose puderu u kamenu.


To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada. Koje vi četkice nosite na putovanje? Dođite da se družimo na facebook-u i na instagram-u. U slučaju da niste pogledali post šta sam to od šminke ponela na putovanje pogledajte OVDE. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар