петак, 28. јул 2017.

♥ First impressions: Planet Spa Face Mask ♥ Prvi utisci: Planet Spa Maske za lice ♥


Ćao svima! Danas čitate prve utiske o Avon Planet Spa maski za lice sa maslinovim uljem. Ovu masku sam dobila za rođendan od mamine prijateljice te sam rešila da je probam i napišem vam prve utiske o njoj. Sadrži 75 ml i mala količina je dovoljna obuhvati celo lice.


Prvo što se treba uraditi je očistiti tonikom lice. Zatim nakon čišćenja naneti masku na lice. Ja sam na levu stranu lica nanela masku četkom a na desnu prstima, čisto da bih testirala i da vidim šta više funkcioniše.


Kao što vidite u videu ne vidi se ništa na licu, tačnije maska nema nikakvu boju već izgleda kao kremu da sam nanela na lice. Treba držati na licu 20 minuta a zatim nakon toga isprati mlakom vodom. Nema razlike između nanošenja prstima i četkom proizvod. Što se tiče ''delovanja '' dok je na licu, maska ima osećaj hlađenja, prijatnog je mirisa, formula je lagana, suši se na licu ali ne zateže kožu.



Ovaj video je nastao nakon 10 minuta pošto je maska naneta na lice, vidite da polako upija koža lica proizvod i da se suši ali napominjem ne zateže kožu.

Posle 20 minuta, tokom pranja imala sam osećaj da skidam gel sa lica i zaista prijatan osećaj na koži. Kada se opere sve koža je matirana, deluje grubo ali nakon par minuta koža postaje mekana, nežna i vidi se čistoća lica. Uopšte nemate osećaj da ste imali masku na licu već samo da ste kremu za lice naneli. 


Nakon 6 sati koža je i dalje hidrirana i mekana. Sutradan koža nije ''ogrubela'', nežna je kao da ste kremu upravo naneli.

Da li ste vi koristile ovu masku? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook-u i na instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар