среда, 26. јул 2017.

♥ Utisci o Nivea Care Shower - Creme Care ♥


Ćao svima! Danas čitate još jedne utiske o proizvodu koje sam nosila sa sobom na putovanje. Ukoliko niste pročitali utiske o šamponu, to možete videti ovde. A o tome šta sam nosila na putovanje možete videti ovde.

Proizvod dolazi u pakovanju od 250 ml i za 15 dana što sam bila u Apatinu i svaki dan sam je koristila i to u ogromnim količinama ostalo je još sigurno 100 ml. Tekstura je potpuno kremasta i ima standardni nivea miris. Što se tiče mirisa na telu, ne traje baš nešto specijalno dugo, ali koža posle ovoga bude lepa, nežna i mekana.

Ovaj proizvod sam čak i koristila za brijanje pazuha i za to mi se pokazao kao odličan i posle brijanja takođe mi je koža bila predivna kao da sam koristila body losion. U prvih par korišćenja kremastog gela nisam nanosila body losion, da bih ga testirala, ali posle 3-4 tuširanja sam počela sa body losionom da ne bude da sam ga bezveze kupila i da mi ne zauzima mesta. Body losion i ovaj proizvod zajedno daju fenomenalne rezultate.

Koža mi je bila mekana bukvalno 24h, nije bila suva, niti je počela da se suši. Od prvog pa do poslednjeg korišćenja proizvod nije promenio svoj ''posao'' i od prvog do poslednjeg korišćenja sam prezadovoljna ovim proizvodom i ovaj proizvod ima sve moje preporuke.

To bi bilo to za ovaj post. Pišite mi vi vaše utiske ako ste koristile ovaj proizvod ili da li biste ga koristile. Dođite da se družimo na facebook-u i instagram-u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар