четвртак, 7. септембар 2017.

♥ Summer Favorites / Letnji favoriti 2017 ♥


Iako leto kalendarski još nije gotovo, za mene jeste jer je septembar mesec kada se već polako bliže razne obaveze. Školu sam završila pre par godina, ali me čekaju obaveze prema fakultetu, tako da ću vam danas predstaviti svoje letnje favorite.

Nisam vam pisala mesečne favorite iz razloga što ih nije bilo jer konstantno koristim jedne te iste proizvode, ali sad u ovom postu neće se naći proizvodi koje već duže koristim već nove proizvode koje obožavam.


Prvi favorit koji ću vam predstaviti je I ♥ makeup čokoladna paleta naked chocolate. S obzirom da volim baš ovakve nude tonove kada sam birala koju ću paletu prvu poručiti znala sam da je ona ta. Pigmentacija je ludilo, ne truse se puno. Razni makeup look-ovi se mogu postići ovom paletom. Poručila sam je sa sajta pinkpanda.hr a ukoliko niste pročitali post o haul-u, možete ga pročitati ovde.


Sledeći proizvod je naravno ultra contour paleta od Makeup Revolution-a. Paleta sadrži 2 hajlajtera, 2 bronzera, 1 kontur nijansa, 1 banana puder, 1 beli puder i 1 izmedju hajlajtera i pudera. Pigmentacija je odlična, pogotovo belom hajlajteru. Ovu paletu sam takođe poručila sa sajta pinkpanda.hr


Na red dolazi i Freedom Eyebrow kit. Uz ovu paleticu dobija se četkica koju nisam isporbala i mala pinceta kojom baš i nisam nešto oduševljena. Što se tiče same paletice ima u sebi 3 boje od svetlije do tamnije i vosak koji ne koristim i nisam probala. Ova stvarčica je takođe sa pinkpanda.hr


Kad sam predstavila eyebrow kit tu je i Ingrid Eyebrow Modeling Gel u nijansi dark brown. Moje obrve su tamnije i od ovog gela, ali ja ga koristim čisto da mi da neku definiciju, lepo ih očešlja i omogući da ne mrdaju sve dok šminku ne skinem. Imala sam Aurim i She gel za obrve i nisam toliko bila oduševljena koliko ovim proizvodom. Sve pohvale.


Što se tiče Violeta vlažnih maramica, ovo su jedne od boljih koje sam probala. Uglavnom kada skidam šminku vlažnim maramicama one mi iziritiraju lice i počne da me pecka, sa ovim maramicama mi se to nije desilo, moram da kažem da su i prijatnog mirisa.


I poslednji favorit 2017 godine je Avon Planet Spa maska za lice. Sadrži u sebi maslinovo ulje, prijatan osećaj na koži. Prve utiske o ovom proizvodu možete pročitati ovde.


To bi bilo to što se tiče letnjih favorita 2017 godine, koji su vaši favoriti, šta mislite o mojim favoritima? Lajkujte moj facebook page, dodajte me na facebook profile i zapratite na instagram-u. Ćaos ♥


2 коментара:

  1. Paleta senki i paleta za konture izgledaju veoma kvalitetno i primamljivo :)
    Odlican post i opis! <3
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши