уторак, 12. септембар 2017.

♥ Unboxing & First impression: Woow kozmetika ♥


Ćao svima! Danas ćete čitati i videti šta sam to kupila sa instagram profila WooW kozmetika i kakvi su moji utisci o tim proizvodima. Dosta blogerki i youtuberki priča o ovoj kozmetici te sam rešila da poručim i testiram neke proizvode.


Kada je paket stigao sve je bilo spakovano u kutiju i još dodatno obmotano ''puc puc '' folijom te sam transportom i pakovanjem proizvoda jako zadovoljna. Takođe moram napomenuti da se ništa oštetilo nije i da je sve stiglo u celosti.




Prvi proizvod koji sam poručila je Vanilla Cupcake Sugar Scrub piling za lice i telo. Inače volim miris vanile, i nema mi boljeg mirisa od iste. Kada sam otvorila pakovanje, ja sam bila oduševljena mirisom, nije jak miris, ali u trenutku mi je cela soba mirisala na vanilu. Kada otvorite proizvod čini sam se kao da je penušasta tekstura, ali unutra je šečer što me posebno oduševljava. Kada sam ovaj prvi put testirala ja nisam mogla da verujem kakav učinak daje. Od toga da su lice i telo čisti, mekani, nežni, mirišljavi, imala sam osećaj da sam nanela kremu ili losion za telo a ne da sam koristila piling, oduševljena sam. Takođe osećaj posle brijanja na koži i korišćenja ovog pilinga je fantastičan, ovaj proizvod je moja ljubav na prvi pogled.




Sledeći proizvod koji sam poručila je Lip Scrub Malina. Opčinjena mirisom vanile prethodnog proizvoda, kada sam otvorila ovaj proizvod i nisam bila oduševljena mirisom Lip Scruba, ima lep miris ali nije me oduševio. Što se tiče teksture ovog proizvoda takođe je sva od šećera i tu ne možete pomisliti da je penušasta kao kod prethodnog proizvoda. Nakon korišćenja Lip Scruba moje usne su dobile sasvim novu boju, otklonile su se suve i izumrle ćelije. Šećer tako lepo deluje na moje usne da sam oduševljena čistinom koju pruža. Čim potrošim ovaj Scrub sigurno ću poručiti drugi, ovo je zaista oduševljenje.




Woow Lip balm sam dobila na poklon jer sam čekala par dana duže da mi se pošalje paket, no to nije bitno. Lip Scrub i Lip balm je sve što usnama treba kao priprema za mat karmine ili bilo koje druge karmine i sjajeve. Zajedno družaju odgovarajuću negu vašim usnama, ono što moram napomenuti je, da se nakon korišćenja ova dva proizvoda mat karmin skida mnogo brže i bolje. Woow lip balm ima miris dečijih žvaka. Nisam ga probala bez Lip Scruba, jer mislim da jedno bez drugog ne mogu.


Moja ocena za ove proizvode je 10+ zaista očarana sam pakovanjima, mirisima i što je najbitnije od svega handmade je i pravljeno je na prirodnoj bazi. Ukoliko vas zanima gde možete poručiti ove proizvode ovo je link facebook stranice a ovo instagram profil WooW kozmetike.


Da i ste vi koristili ovu kozmetiku? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na mojem facebook page i na instagram-u. Ćaos ♥

2 коментара: