недеља, 8. октобар 2017.

♥ September Haul + First Impression ♥


Ćao svima! Septembar mesec je prošao a tu je i mini haul tokom septembra meseca. Nisam kupovala ništa specijalno već sve ono što mi je bilo potrebno. Pa da počnemo polako:




Neću vam prikazivati šta sam prvo kupila već idem nekim random redom. Te prva slika je Llums četkica za hajlajter. Nju sam kupila sredinom septembra te sam imala priliku da je testiram i prenesem vam svoje prve utiske. Nedavno su se u Srbiji pojavile Llums četkice za puder,rumenilo, hajlajter i sl. te sam imala želju da probam samo ovu za sada. Četkica toliko lepo radi posao da sam ja oduševljena nanosi proizvod baš onako kako treba ravnomerno i daje potpunu pigmentaciju. Koristim je i za hajlajtere koji nisu puno pigmentovati, cena je čini mi se 400 din.



Sledeće je blush četkica za ajlajner 52A. Ukoliko ste početnik ili ne umete lepo da izvučete liniju za ajlajner ova četkica ima moje tople preporuke, izvlači lepe tanke i precizne linije. Naravno ovu četkicu ne mora samo početnik da je koristi, mogu je koristiti svi.


Sledeći proizvod je Balea 2 u 1 sprej za osvežavanje kože lica i fixing makeup sprej. Fixing sprej sam testirala u noćnom izlasku bukvalno, bilo je mnogo zagušljivo vruće u klubu a šminka se ni mrdnula nije, sve je bilo na licu i očima baš kao i onaj momenat kada sam se šminkala, za male pare proizvod odličan. Što se tiče spreja za osvežavanje lica tu je takođe veliki + imate osećaj hladjenja na licu a takođe i prija koži lica nakon skidanja šminke.



I poslednji proizvod iz septembarskog haul-a je Essence I ♥ Extreme maskara. Čitala sam dosta recenzija o ovoj maskari i svi je hvale, ali nikako nju da stignem da kupim uvek kupim ili neku drugu maskaru ili neki drugi proizvod. Tada sam rekla da je ona sledeća na spisku i nema '' izgovora '' i konačno je dospela kod mene. Ona daje predobar efekat trepavicama, lepo ih očešlja, ne slepljuje ih i što je najbitnije daje im ogromnu dužinu.

To bi bilo to. Da li ste vi koristile neki od ovih proizvoda? Kakvi su vaši utisci o njima? Lajkujte moj facebook page i zapratite na instagram-u. Ćaos ♥

9 коментара:

  1. Maskaru sam probala i nije loša, ali ne mogu reći ni da je skroz wow. Ono što je mene oduševilo je ova četkica za hajlajter koja deluje predivno. Super post draga :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve je stvar ukusa i stvar je u tome ko sta ocekuje i trazi od proizvoda :) hvala :)

      Избриши
  2. Divan post mila, slike su prelepe, nisam probala te proizvode ♥
    Imaš divan blog, zapratila sam te ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post...Pratim te 😘😘😘 Proizvodi su super

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si uzela. Ja nisam probala niti jedan proizvod, ali imam iz iste kolekcije maskaru i sa njom sam oduševljena ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Giveaway

    ОдговориИзбриши