четвртак, 28. децембар 2017.

♥ FIRST IMPRESSION: Balea Gel za umivanje & Ebelin Četka za čišćenje lica ♥


Ćao svima! Ukoliko ste čitali post poslednji dm haul u 2017. godini, znali ste da sam napisala da će biti post first impression vezan za ebelin četku za čišćenje lica i balea umivalicu. Ukoliko ste preskočili taj post, možete pročitati ovde.


Lice mi je poslednjih dana užasno prljavo, nikada mi tako do sada nije bilo. Čistim redovno kao i uvek svako jutro i svako veče, ali ne znam šta se dešava te sam rešila da odem do DM-a i kupim neko sredstvo za čišćenje lica i četku da bih higijenu lica digla na viši nivo.


Izabrala sam Balea gel za umivanje za mešovitu kožu sa voćnim kiselinama. Formula je gelasta, u sebi sadrži male granule koje se osete kada prstima masirate proizvod u kožu. Prijatnog je mirisa. Osvežava kožu, čisti je i čini je nežnom i hidriranom i ono što je najvažnije ne isušuje kožu.


Umivalicu i Ebelin četku za čišćenje lica sam koristila zajedno. Drška četke je mat i čini mi se da ima u 2-3 boje, zelena, bela i roze. Dlake deluju čvrsto,ali u dodiru sa kožom su mekane i nežne. Još jedna dobra stvar kod ove četke je što se dobija poklopac koji '' čuva '' dlake od prljanja i lomljenja. Drška je čvrsta.


Ova dva proizvoda sam koristila tako što sam prvo nanela umivalicu na lice koje je već bilo pokvašeno. Zatim sam utrljala prstima, a onda sam naknadno umivalicu nanela na četku i nežno trljala o kožu lica. S obzirom da sam par minuta čišćenja skinula šminku vlažnim maramicama, ostala sam zatečena kada sam videla količinu šminke na četki. Tačnije ostatke koje vlažna maramica nije skinula, a kada sam brisala nije bilo ništa na njoj. Taj proces sam radila jedno 3-4 minuta. Nakon toga sam vodom otklonila sve to i obrisala peškirom. Koža mi je bila mekana, nežna i na izgled delovala čisto. Uzela sam Byphasse tonik za lice i tufer i rezultati su bili pozitivni. Umivalica i četka su odradile svoj posao kako treba, očistili su mi lice i otklonili sve moguće prljavštine uključujući i šminku.

Oba proizvoda su jako pristupačni cena četke je 199 din a cena umivalice je oko 250 din. Imate sve moje preporuke za iste i ukoliko se šminkate redovno, higijenu lica podignite na viši nivo, ne budite lenje, sve je mnogo lakše kad je koža zdrava, lepa i hidrirana.

To bi bilo to, nadam se da vam se dopada. Da li ste vi koristite ove proizvode, kakvi su vaši utisci? Koje vi umivalice i sredstva za čišćenje lica koristite? Dođite da se družimo na facebook page - u i na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар