среда, 27. децембар 2017.

♥ POSLEDNJI DM HAUL 2017. GODINE ♥


Ćao svima! Kao što vidite po naslovu današnji post je vezan za poslednji DM haul u ovoj 2017.godini. S obzirom da mi je lice poslednjih dana baš prljavo iako ga čistim svako jutro i svako veče odlučila sam da kupim još neke proizvode kako bih održavala higijenu lica.


Prvi proizvod je Balea gel za umivanje za mešovitu kožu. Uveče kada sam došla iz grada odmah sam isprobala ovaj proizvod, tako da vam sada prve utiske neću pisati već će biti poseban post o Balea umivalici.


Naredni proizvod je ebelin četka za pranje lica. Nju sam kupila po preporuci, takođe vam neću reći ništa o njoj već ćete je videti zajedno u postu sa Balea umivalicom kako zajedno rade posao.


Treći, po redu, proizvod su Balea vlažne maramice  5 u 1 sa mirisom grejpa. Nema zalepljene deklaracije na srpskom da bih vam napisala šta sve sadrži 5u1 ali ono što znam da je za skidanje šminke i za čišćenje lica. Maramice su nežne, lako skidaju šminku bez razmazivanja. U pakovanju se nalaze 25 maramica, mogu vam reći da bolje maramice probala nisam, da čak ni dečije maramice nisu toliko prijale mom licu kao ove.


I poslednji proizvod iz DM-a je Balea Tropical Dream maska za lice. Ovu masku prvi put sam videla, nit sam čitala recenzije nit sam čula da ju je iko koristio. Kada je isprobam napisaću vam utiske. Maska je s kokosovom vodom i ekstraktom ananasa.

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se dopada. Da li ste vi '' obavili ''  poslednji haul u ovoj godini? Šta ste vi kupili? Dođite da se družimo na facebook page - u i instagram -u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар