понедељак, 22. јануар 2018.

♥ Avon care rich moisture family lotion for face, body & hand ♥


Ćao svima! Današnji post namenjen je Avonovom losionu za lice, ruke i telo sa kamilicom i ovsem. Njega možete poručiti kod bilo koje devojke/žene koja se bavi Avon kataloškom prodajom. Zapremine je 750ml. Pakovanje je od tvrde plastike i na pumpicu je. Za cenu ovog proizvoda nisam sigurna ali mislim da ne prelazi 600 dinara.


Što se same teksture tiče ona je bela, kremasta i lagana sa prijatnim mirisom. Koliko će proizvoda izaći iz pumpice zavisi od nas samih jer ukoliko stisnemo pumpicu do kraja izaćiće dosta proizvoda, ukoliko stisnemo malo pumpicu, malo će proizvoda i izaći.

Krema za ruke

Kada je reč o kremi za ruke, meni ništa specijalno ne pomaže već imam osećaj kao da mi dodatno isušuje kožu ruku. Brzo upija proizvod, ruke mi budu mekane i mirišljave ali posle nanošenja ove kreme ja imam ogroman osećaj suvih ruku.

Krema za lice

Kada je reč o licu, proizvod nanesem ujutru, takođe brzo upije, lice mi bude mekano ali takođe primetim i hidrataciju na licu. Ova krema odlično neguje moje lice naročito kada skinem šminku. Nakon skidanja šminke i korišćenja tonika nanesem jedan sloj kreme koji upije bukvalno za 2-3 minuta, sve zavisi od toga koja količina proizvoda je naneta na lice, kada upije namažem opet proizvod na lice i to u dosta većoj količini, hidratacijom sam prezadovoljna.

Losion za telo

Generalno imam ogroman problem sa suvim lakovima i nijedan do sada losion nije mi pretežno pomagao u tome, bude hidrirano ali 2-3 sata nakon toga koža mi bude još suvlja. Sa ovim losionom taj problem je nestao, ali bukvalno, namažem u ogromnoj količini upije za 5 minuta i do sutradan ne moram da razmišljam o tome. Takođe nakon tuširanja/kupanja mažem na celo telo i rezultati su pozitivni.


Po meni ovaj proizvod je dobra stvar i isplatljiva jer za 600 din ( ili koliko već košta ) vi dobijete proizvoda dosta, a pritom ga ne koristim samo ja nego i moja mama. Ukoliko odgovara bar za neku svrhu proizvod, kao meni za lice i telo, ušteda je zagarantovana a pritom koristim ga svaki dan, jedva da sam potrošila 100ml.


Da li vi koristite ili ste koristile ovaj proizvod? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

2 коментара: