четвртак, 11. јануар 2018.

♥ Novogodišnji pokloni ♥


Ćao svima! Prošli su praznici, s time tu je i post novogodišnji pokloni. U ovom postu videćete sve što sam dobila za Novu godinu. Iako imam 22 godine, i dalje se radujem poklonima kao malo dete, taj deo najviše volim.


Prvi poklon koji sam dobila je Mini maus neseser,  knjiga '' Luka Spasa '' Ajle Grej i četku za šminkanje. Neseser je srednje veličine, unutra ima dve pregrade i u njega može stati dosta sitnih stvari. Možete ga poručiti putem instagram stranice mini_mouse_shoppp. Knjigu sam tek počela da čitam tako da utiske o njoj vam ne mogu reći, za početak nije loša.


Što se četke za šminkanje tiče, u boji je unicorn-a i na kraju ima oblik peraja od ribe. Koristila sam je za konturisanje nosa i pokazala mi se sasvim okej u svom poslu. Nju takođe možete poručiti sa instagram stranice mini_mouse_shoppp.



Naredni poklon koji sam dobila je ArtDeco mono senka u broju 208 i blush-ova četkica za usne ili korektor u broju 9A. Pigmentacija senke je odlična, četkicu probala još nisam, a ni senku nisam koristila.


I poslednji poklon koji sam dobila je ArtDeco Advent Calendar. Ukoliko vas zanima šta sam u njemu sve dobila možete pogledati ovde.



To bi bilo to za ovaj post. Nije bilo puno poklona, ali oni koji su mi dali poklone, znali su šta volim tako da sam oduševljena kao da sam dobila gomilu poklona. Šta je vaš najdraži poklon za Novu godinu? Čijem poklonu ste se najviše oduševili? Dođite da se družimo na facebook page - u i instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар