уторак, 27. март 2018.

♥ Golden Rose Metals Glow Liquid Highlighter ♥


Ćao svima! Kao što vidite po naslovu i slikama danas vam pišem recenziju Golden Rose Metals Glow Liquid Highlighter-a.Kupila sam ga u Apatinu u Parfimeriji Kalamarja i koštao je oko 390 dinara.


Pre nego što vam kažem svoje utiske, najpre da vam kažem, mada sam sigurna da već znate, postoji i 4 nijanse i u pakovanju je i ima aplikator kao korektor ili sjaj ili mat tečni karmini za usne. Moj je u nijansi 03 warm gold na izgled deluje dosta tamo, ali kada se izbleda nema razlike.


Nisam probala tečne hajlajtere te mi je ovo bio prvi susret sa istim. Mogu vam reći da sam jako zadovoljna, aplikator je toliko precizan pri nanošenju da već u jednom pokretu možete dobiti glow efekat bez ikakvih popravki, dodavanja i slično. Ne skida puder niti bilo šta što je na licu i lepo se slika.


Ovaj hajlajter probala sam i kao sjaj za usne i oduševila sam se. Koristila sam ga u noćnom izlasku, skidao se ravnomerno i prilično je dugo trajao. Prilično lepo izgleda na usnama. Preko dana ne bih ga nosila, ali uveče - pun pogodak!





Za nanošenje hajlajtera nije vam potrebna dodatna četkica već možete koristiti ovu, samo dobro izblendajte liniju sunđerom da se lepo stopi sa kožom i da izgleda potpuno prirodno i lepo naneto.


Da li ste probale ovaj hajlajter? Kakvi su vaši utisci?


Lajkujte moj facebook page i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар