уторак, 13. март 2018.

♥ Utisci o novim proizvodima ♥


Ćao svima! Ukoliko ste čitali post DM HAUL + Kozmetika koju nosim na put u kome sam pisala da idem na put i da ću ostati tamo par dana, u današnjem postu ću vam pričati svoje utiske o tim proizvodima.


Prvi proizvod je kremasti gel za tuširanje sa vanilom i kokosom. Predivno miriše, neguje kožu, miris na koži se zadržava i do 8-9h što je sasvim okej. Tekstura je tečna ali nije retka.


Naredni proizvod je Balea šampon za suvu i oštećenu kosu sa mirisom manga. Ne stvara mi perut, daje mojoj koži zdrav izgled. Mekana je i hidrirana. Više o ovom proizvodu možete pročitati ovde.


Tu je naravno i Balea balzam za suvu i oštećenu kosu sa mirisom manga. S obzirom da sam do pre nekoliko koristila Serical masku za kosu sa keration, odlučila sam malo da odmorim od iste i da pređem na balzam, za sada sam zadovoljna kako ova dva proizvoda rade posao zajedno, a uskoro ćete i čitati moje finalne utiske.


I poslednji proizvod je Dontodent pasta za zube. Ukoliko imate osetljive desni imate moje apsolutne preporuke za ovu pastu, naravno u standardnoj veličini. Prvi put koristim ovu pastu i jako sam zadovoljna. Moji desni su inače osetljivi i nekada umeju baš da krvare, sa ovom pastom toga je bilo baš minimalno a zubima daje svežinu, čistoću i belinu.

Da li vi koristite ove proizvode? Kakvi su vaši utisci? Dođite da se družimo na facebook page - u i zapratite me na instagram - u. Ćaos ♥

Нема коментара:

Постави коментар