петак, 18. мај 2018.

♥ 1st blog b-day ♥ 1. blogorođendan ♥


Ćao svima! Kao što već vidite po naslovu, danas nema nikakve recenzije, prvog utiska, fashion posta i slično, danas je 1. blogorođendan. Pre svega želim da vam se zahvalim na svakom komentaru, na svakom pregledu i svakoj mogućoj podršci. Znam da u početku nisam bila baš najaktivnija ali poslednjih 5 meseci se baš trudim i radim na tome da uspem u onome što volim i što me zanima. Pored svih vas, da nema moje porodice pre svega, i mojih prijatelja, koji su mi pružili maximalnu podršku mislim da se ne bih ni trudila mnogo. Ukoliko čita neko ko još razmišlja da li da napravi svoj blog i slično, ali se plaše uz čuvenu rečenicu '' Šta će drugi reći? '' presecite samo odjednom i da vas bude apsolutno briga za one koji to ne podržavaju i koji komentarišu, jer šta god vi uradili ljudi će pričati.

Ova godina dana je proletela jako brzo a da se ja nisam ni okrenula, ne mogu da verujem da je već prošlo toliko. U toku ovih godinu dana nisam ostvarila saradnje, ali ne žurim, želim da se sve desi kada to bude tako određeno, kako sudbina kaže tako će biti. U ovih proteklih godinu dana otvorila sam i svoj youtube kanal, možete pogledati ovde. Pored silnih obaveza trudim se da vam bar izbacim 2-3 posta u toku jedne nedelje. Sigurno se pitate kako uspevam? Kada dođe vikend preko dana slikam proizvode ili outfite a onda uveče obrađujem slike i pišem postove tako da uvek imam skoro za polovinu meseca napisane postove i samo čekaju na objavu.

Što se mojih daljih planova tiče ne planiram da stanem, planiram čak i leto da mi bude '' radno '' trudiću se čak i kada sam na putovanjima da vam pišem postove, da objavljujem videe, da snimam vlogove i slično. Nikoga do sada nisam kopirala, niti ću, svim koleginicama blogerkama, iako slabo komentarišem postove, želim uspeh i imaju moju podršku. Takođe pre mesec dana je izašao moj delić ''intervjua '' u stranom magazinu Lookvine, više o tome možete pogledati ovde.

Ne bih vas dalje ''davila'' i pričala o nekim planovima šta ću objavljivati i slično, ali uglavnom ne odustajem samo idem napred!! Hvala vam još jednom na svakom komentaru, pregledu i podršci, družićemo se ako Bog da, još dugo!

Zapratite me na instagram-u da se družimo i tamo! Ćaos ♥

2 коментара:

  1. Srećan prvi blogorođendan! Moje je bio pre oko 2 meseca, nisam se ni setila hah, jer u tom periodu nisam imala vremena za blog :D Super planovi, samo nastavi! :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Srećan prvi blogorodjendan sa zakašnjenjem :) hvala ti puno :)

      Избриши